Verkoopmedewerker binnendienst

Fulltime  - 40 uur per week 

Als verkoopmedeweker binnendienst ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse orderontvangst van onze klanten uit binnen- en buitenland. Tevens ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, intern uitzetten en terugkoppelen van klachten. 

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige rol ben je breed inzetbaar en steek je graag de handen uit de mouwen.

- De behoefte van de klant vertalen naar technische mogelijkheden. Op basis van de mogelijkheden bied jij een passend advies
- Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, doorvoeren en uitvoeren van de orders van klanten
- Je geeft vervolg aan de ingediende orders
- Je begeleidt en handelt binnengekomen klachten van de klant af
- Je pakt projectmatige activiteiten op en vervult ad hok werkzaamheden binnen de afdeling

Beschik jij over:
- Werkervaring in een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld als administratief - of klantenservice
- Een proactieve instelling?
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels. Frans en Duits zijn pré.

En voel jij je verantwoordelijk voor de administratieve processen van de binnendienst afdeling en kom je regelmatig met voorstellen voor verbetering? Dan is deze baan iets voor jou!

Wat wij bieden:
- Een fulltime werkplek in het mooiste kantoorgebouw van Zwolle en omstreken
- Salaris conform CAO Technische Groothandel
- Ruimte voor eigen creatieve inbreng en vormgeving

 Geïnteresseerd?
Je kunt solliciteren door het onderstaande formulier in te vullen. Bij vragen kun je contact opnemen met Marcel van Buul via vanbuul@bonfix.nl of Maarten Gratama via gratama@bonfix.nl